Markkinatutkimukseen osallistujille lippulahjakortti
Oulun juhlaviikot tekee markkinointitutkimusta. Etsimme haastatteluihin kolmenlaisia kulttuurinkuluttajia, 35–45-vuotiaita naisia, 20–30-vuotiaita Oulun seudun asukkaita ja pääkaupunkiseutulaisia. Haastatteluihin osallistumisesta saa vaivanpalkaksi 20 euron lahjakortin Ticketmasterille.
Jos kriteerit natsaa ja haastattelupäivä sopii, ilmoittaudu mukaan:
- Jos olet 35–45-vuotias nainen ja olet käynyt Oulun juhlaviikoilla ja pääset ryhmähaastatteluun Ouluun 16.1 kello 17–19, ilmoittaudu tästä.
- Jos olet 20–30-vuotias Oulun seudun asukas ja festivaalit ja kulttuuri kiinnostaa, mutta et ole käynyt Oulun juhlaviikoilla ja pääset ryhmähaastatteluun Ouluun 23.1. kello 17–19, ilmoittaudu tästä.
- Jos olet kulttuurin kuluttaja pääkaupunkiseudulta ja pääset ryhmähaastatteluun Helsinkiin 24.1. kello 17–19, ilmoittaudu tästä.
Haastatteluissa keskustellaan festivaaleista rennoissa merkeissä. Ilmoittaudu pian, mukaan pääsee vain kuusi ensimmäistä.
Tutkimuksen avulla etsimme toimivia ja tehokkaita keinoja tavoittaa erilaisia kohderyhmiä, jotta mahdollisimman moni pääsisi nauttimaan Oulun juhlaviikkojen ohjelmistosta.