Uutiset

Markkinatutkimukseen osallistujille lippulahjakortti

Oulun juhlaviikot tekee markkinointitutkimusta. Etsimme haastatteluihin kolmenlaisia kulttuurinkuluttajia, 35–45-vuotiaita naisia, 20–30-vuotiaita Oulun seudun asukkaita ja pääkaupunkiseutulaisia. Haastatteluihin osallistumisesta saa vaivanpalkaksi 20 euron lahjakortin Ticketmasterille.

Jos kriteerit natsaa ja haastattelupäivä sopii, ilmoittaudu mukaan:

  • Jos olet 35–45-vuotias nainen ja olet käynyt Oulun juhlaviikoilla ja pääset ryhmähaastatteluun Ouluun 16.1 kello 17–19, ilmoittaudu tästä.
  • Jos olet 20–30-vuotias Oulun seudun asukas ja festivaalit ja kulttuuri kiinnostaa, mutta et ole käynyt Oulun juhlaviikoilla ja pääset ryhmähaastatteluun Ouluun 23.1. kello 17–19, ilmoittaudu tästä.
  • Jos olet kulttuurin kuluttaja pääkaupunkiseudulta ja pääset ryhmähaastatteluun Helsinkiin 24.1. kello 17–19, ilmoittaudu tästä.

Haastatteluissa keskustellaan festivaaleista rennoissa merkeissä. Ilmoittaudu pian, mukaan pääsee vain kuusi ensimmäistä.

Tutkimuksen avulla etsimme toimivia ja tehokkaita keinoja tavoittaa erilaisia kohderyhmiä, jotta mahdollisimman moni pääsisi nauttimaan Oulun juhlaviikkojen ohjelmistosta.


Lisää ajankohtaista

chevron-down
Evästekäytännöt

Sivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Evästeet tekevät sivustomme käyttämisestä helppoa, nopeaa ja käyttäjäystävällistä.

Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka internet-selain tallentaa käyttäjän laitteelle. Evästeet asetetaan käyttäjän päätelaitteelle ainoastaan käyttäjän kutsuman sivuston mukana. Vain evästeen lähettänyt palvelin voi myöhemmin lukea ja käyttää evästettä. Evästeet tai muut tekniikat eivät vahingoita käyttäjän päätelaitetta tai tiedostoja, eikä evästeitä voi käyttää ohjelmien käyttämiseen tai haittaohjelmien levittämiseen. Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden avulla.

Evästeiden käyttökohteet ovat analytiikan, markkinoinnin, viestinnän tehostaminen. Evästeet jakautuvat alaryhmiin: toiminnalliset evästeet, tuotekehitys ja liiketoiminnan raportointi, mainonnan raportointi ja mainonnan kohdentaminen.

Käytössä on joitakin palvelun toiminnan kannalta pakollisia kolmannen osapuolen työkaluja tai liitännäisiä. Tällaisia työkaluja ovat esimerkiksi sivustoilla olevat sosiaalisten medioiden tai videopalveluiden upotukset tai sosiaalisten medioiden jako- ja tykkäystoiminnallisuudet. Tällaiset kolmannen osapuolen liitännäiset saattavat lisäksi kerätä verkkopalveluiden käyttäjistä tietoja esimerkiksi sisällön suosittelemiseksi tai kävijämäärän seuraamiseksi.