Aili Ikonen
Uutiset

Makrokonsertissa Aili Ikonen

Voita ainutlaatuinen jazzelämys sinulle ja kaverillesi pe 2.8.2024. Makrokonsertti tuo taiteilijan lähellesi kuin kameran makrolinssi. Elojazzin taiteellinen johtaja Aili Ikonen esiintyy pianisti Tuomas J. Turusen kanssa vain kahdeksalle henkilölle salaisessa paikassa Oulussa perjantaina 2.8. kello 17.30.

Osallistu arvontaan kommentoimalla kisapäivityksiä joko Facebookissa tai Instagramissa 29.7. kello 16 mennessä. Tägää halutessasi kaveri, jonka ottaisit mukaan jakamaan elämyksen kanssasi. Arvonnan voittajille ilmoitetaan paikka henkilökohtaisesti.

Makrokonsertin lisäksi Aili Ikonen esiintyy Elojazzeilla Oulu Sinfonian solistina Valo-levynjulkaisukonsertissa Madetojan salissa 1. elokuuta.

Kuva: Tero Ahonen


Lisää ajankohtaista

chevron-down
Evästekäytännöt

Sivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Evästeet tekevät sivustomme käyttämisestä helppoa, nopeaa ja käyttäjäystävällistä.

Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka internet-selain tallentaa käyttäjän laitteelle. Evästeet asetetaan käyttäjän päätelaitteelle ainoastaan käyttäjän kutsuman sivuston mukana. Vain evästeen lähettänyt palvelin voi myöhemmin lukea ja käyttää evästettä. Evästeet tai muut tekniikat eivät vahingoita käyttäjän päätelaitetta tai tiedostoja, eikä evästeitä voi käyttää ohjelmien käyttämiseen tai haittaohjelmien levittämiseen. Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden avulla.

Evästeiden käyttökohteet ovat analytiikan, markkinoinnin, viestinnän tehostaminen. Evästeet jakautuvat alaryhmiin: toiminnalliset evästeet, tuotekehitys ja liiketoiminnan raportointi, mainonnan raportointi ja mainonnan kohdentaminen.

Käytössä on joitakin palvelun toiminnan kannalta pakollisia kolmannen osapuolen työkaluja tai liitännäisiä. Tällaisia työkaluja ovat esimerkiksi sivustoilla olevat sosiaalisten medioiden tai videopalveluiden upotukset tai sosiaalisten medioiden jako- ja tykkäystoiminnallisuudet. Tällaiset kolmannen osapuolen liitännäiset saattavat lisäksi kerätä verkkopalveluiden käyttäjistä tietoja esimerkiksi sisällön suosittelemiseksi tai kävijämäärän seuraamiseksi.