Tapahtumien Hubi 2016-2018

Resurssit, verkostot, yritysyhteistyö, avustukset, liiketoiminta, kävijämäärät, lipputulot, markkinointi, kansainvälistyminen, näkyvyys, ympäristötietoisuus, monialaisuus, kulttuurimatkailu, tuotteistaminen, tutkimus, vaikuttavuus. Näiden tapahtumajärjestäjille tuttujen teemojen ympärille muodostetaan Pohjois-Pohjanmaalla parhaillaan Tapahtumien Hubia.

Hankkeen kohderyhmä on alueen vakiintuneet kulttuurifestivaalit ja -tapahtumat, pääsisältöinään muun muassa elokuva, kirjallisuus, kuvataide, monitaide, musiikki, tanssi tai teatteri. Merkittäviä sidosryhmiä ovat monet festivaalien ja tapahtumien yhteistyökumppanit, kuten matkailutoimijat, markkinoinnin ammattilaiset ja kulttuurisponsoroinnista kiinnostuneet yritykset.

Aktiivisille profiilitapahtumille tarjotaan hyvät eväät toimintansa kehittämiseen säännöllisten tapaamisten ja koulutusten, uusien toimintamallien, sparrauksen, tiedon jakamisen ja alan lisääntyvän tutkimuksen myötä.

Lue lisää Tapahtumien Hubin -sivustolta.

UUTISET

Oulun juhlaviikkojen tuottajanpestin on ottanut haltuun Laura Siitonen, joka hoitaa tehtävää…
Kulttuuritapahtumien kehittämishanke Tapahtumien Hubi etsii jälleen ideoita tapahtumatoimialan piloteiksi. Ideahaulla…
Tapahtumien hubi -hankkeen seitsemäs Tapahtumien klubi 10.10. kello 9–15.30 Ravintola…

TILAA UUTISKIRJE

Tapahtumien superkuukauden viimeisimmät kuulumiset kootusti sähköpostiisi?