Tapahtumien Hubi 2016-2018

Resurssit, verkostot, yritysyhteistyö, avustukset, liiketoiminta, kävijämäärät, lipputulot, markkinointi, kansainvälistyminen, näkyvyys, ympäristötietoisuus, monialaisuus, kulttuurimatkailu, tuotteistaminen, tutkimus, vaikuttavuus. Näiden tapahtumajärjestäjille tuttujen teemojen ympärille muodostetaan Pohjois-Pohjanmaalla parhaillaan Tapahtumien Hubia.

Hankkeen kohderyhmä on alueen vakiintuneet kulttuurifestivaalit ja -tapahtumat, pääsisältöinään muun muassa elokuva, kirjallisuus, kuvataide, monitaide, musiikki, tanssi tai teatteri. Merkittäviä sidosryhmiä ovat monet festivaalien ja tapahtumien yhteistyökumppanit, kuten matkailutoimijat, markkinoinnin ammattilaiset ja kulttuurisponsoroinnista kiinnostuneet yritykset.

Aktiivisille profiilitapahtumille tarjotaan hyvät eväät toimintansa kehittämiseen säännöllisten tapaamisten ja koulutusten, uusien toimintamallien, sparrauksen, tiedon jakamisen ja alan lisääntyvän tutkimuksen myötä.

Oulun juhlaviikkoja koordinoiva Oulun kulttuuritapahtumayhdistys toteuttaa hankkeen yhdessä BusinessOulun kanssa. Lue lisää Tapahtumien Hubin -sivustolta.

UUTISET

Oletko kulttuurista kiinnostunut ja haluat myös kertoa näkemyksesi siitä muille?…
Oulun juhlaviikot esittää -sarjan ohjelmistossa nähdään vuonna 2018 monitaiteellinen The…
Oulun juhlaviikkojen ohjlemistoon kuulunut Time Tunnel on Suomen pisimpään yhtäjaksoisesti…

TILAA UUTISKIRJE

Tapahtumien superkuukauden viimeisimmät kuulumiset kootusti sähköpostiisi?