Tapahtumien Hubi 2016-2018

Resurssit, verkostot, yritysyhteistyö, avustukset, liiketoiminta, kävijämäärät, lipputulot, markkinointi, kansainvälistyminen, näkyvyys, ympäristötietoisuus, monialaisuus, kulttuurimatkailu, tuotteistaminen, tutkimus, vaikuttavuus. Näiden tapahtumajärjestäjille tuttujen teemojen ympärille muodostetaan Pohjois-Pohjanmaalla parhaillaan Tapahtumien Hubia.

Hankkeen kohderyhmä on alueen vakiintuneet kulttuurifestivaalit ja -tapahtumat, pääsisältöinään muun muassa elokuva, kirjallisuus, kuvataide, monitaide, musiikki, tanssi tai teatteri. Merkittäviä sidosryhmiä ovat monet festivaalien ja tapahtumien yhteistyökumppanit, kuten matkailutoimijat, markkinoinnin ammattilaiset ja kulttuurisponsoroinnista kiinnostuneet yritykset.

Aktiivisille profiilitapahtumille tarjotaan hyvät eväät toimintansa kehittämiseen säännöllisten tapaamisten ja koulutusten, uusien toimintamallien, sparrauksen, tiedon jakamisen ja alan lisääntyvän tutkimuksen myötä.

Oulun juhlaviikkoja koordinoiva Oulun kulttuuritapahtumayhdistys toteuttaa hankkeen yhdessä BusinessOulun kanssa. Lue lisää Tapahtumien Hubin -sivustolta.

UUTISET

Elokuussa vietettävillä Oulun juhlaviikoilla 2018 oli yli 57 000 kävijää. Oulun…
Oulun Musiikkivideofestivaalit on juhlinut kotimaista musiikkivideota ja audiovisuaalista kulttuuria jo…
Oulun Musiikkivideofestivaalit viettivät 25. juhlavuottaan 23.–26.8. Festivaali kasvatti jälleen kävijämääräänsä.…

TILAA UUTISKIRJE

Tapahtumien superkuukauden viimeisimmät kuulumiset kootusti sähköpostiisi?

Tilaamalla uutiskirjeen, hyväksyn käyttöehdot.